Voor ál je Apple vragen!


Mac-Helpdesk.nl is de grootste onafhankelijke helpdesk voor Apple gebruikers in Nederland. Onze helden zitten voor je klaar om je vragen snel en objectief te beantwoorden. Het enige wat je betaalt zijn de telefoonkosten.

iPhone helpdesk




Hoe werkt het?

Stap 1: Ondersteuningsplugin

Betreft het een Mac of PC? Download dan de ondersteuningsplugin. Op deze wijze kunnen we eenvoudig éénmaal met je meekijken en na uw toestemming zelfs de computer besturen. Voor een iPhone of iPad kun je verder naar stap 2.

Stap 2: Bel ons

Niemand houdt van wachten. Controleer daarom eerst hierboven het aantal wachtenden die voor je zijn.
Bel vervolgens ons informatienummer op 020‑2109090. Onze medewerkers inventariseren vrijblijvend wat de beste oplossing voor je is.

Stap 3: Stel je vraag!

Wacht tot je één van onze helden aan de lijn krijgt. Stel je vraag of leg het probleem uit. Het helpt om zoveel mogelijk informatie te verschaffen over hoe lang je het probleem al hebt en wat je al hebt gedaan om het op te lossen.
lees onze veelgestelde vragen

Waarom bellen?

Geen restricties aan onze iPhone helpdesk.

Je hebt geen contract of abonnement nodig om met ons te bellen, dus je zit ook nergens aan vast. Je betaalt ons per minuut, wel zo simpel!

Snel iemand aan de lijn.

Snel iemand aan de telefoon! Onze iPhone helpdesk streeft er naar om je binnen 5 minuten te antwoorden. Lukt dat niet? Dan bellen we jou terug op onze kosten!

Wij gaan verder

Het stopt niet bij de iPhone. Heb je vragen over software van andere fabrikanten, of non-iPhone hardware? Geen probleem! Ook daarvoor kun je bij onze iPhone helpdesk terecht.

We zien wat jij ziet

Onze ondersteuningsplugin biedt ons de mogelijkheid om uw PC of Mac te besturen om zo na je toestemming het probleem op afstand te verhelpen.

Wat anderen vinden: